Però, no estan aquí per aprendre anglès? Of course, però aprenen aquestes habilitats, en anglès! Es consideren que aquestes 4 habilitats són essencials per a la futura vida professional dels joves. Per tant, desenvolupar la creativitat, la crítica, la comunicació i la col·laboració a les classes d’anglès té sentit per nosaltres i, pels joves, també!
Agafa, com a exemple, la unitat sobre l’aigua… la falta de subministrament d’aigua neta als pobles llunyans de l’Àfrica, com podem estalviar l’aigua a casa o el problema dels plàstics al mar. Davant situacions singulars o problemàtiques, demanem als alumnes que pensin de forma crítica sobre com alleujar o resoldre aquestes situacions. A classe, han de desenvolupar possibles solucions i comunicar els seus punts de vista als demés.
Aquest tipus d’activitat no només és exigent a nivell de vocabulari, sinó que posa a proba l’habilitat de crear solucions de forma innovadora. Des de bombes d’aigua i aixetes públiques instal·lades a les places dels pobles a maons a les cisternes o a l’ús de xarxes per interceptar la contaminació als rius abans d’arribar a l’oceà, pumps or taps installed in public squares in villages to bricks in the cisterns to nets that intercept the plastic pollution before it reaches the ocean, aquestes idees desenvolupen l’habilitat de pensar, analitzar i comunicar amb l’objectiu de trobar solucions, en anglès.
Integrar a les nostres classes les quatre habilitats és una manera fantàstica de posar reptes als joves, de pensar amb creativitat i mirada crítica, de ser innovadors a l’hora d’idear solucions i d’acostumar-se a comunicar totes aquestes idees en anglès!
Learning today, leading tomorrow.
Més sobre com treballem amb els adolescents? https://www.thames.es/ca/cursos-per-a-secundaria/