
Tots volem el millor per als nostres alumnes. Volem que rendeixin bé acadèmicament, que aprovin els seus exàmens, que sàpiguen comunicar-se de forma eficaç i que prosperin a nivell social. Però, a vegades, el nostre enfocament en l'assoliment acadèmic i en l'obtenció de certificats acadèmics preval sobre la nostra preocupació pel benestar del nostre alumne.
És comprensible que mesurar el benestar sigui difícil. Com es quantifica i com s'avalua? La qüestió és que cada vegada més ens adonem que el benestar està íntimament lligat al seu nivell d'èxit acadèmic. Com més segurs es senten els nostres alumnes, i com més autònoms, flexibles i estimulats estan a l'aula, millor aprenen.


La bona notícia és que, com a professors d'anglès i amb la metodologia que seguim a la nostra acadèmia, tenim àmplies oportunitats d'introduir activitats i temes a l'aula que no només promouen la comunicació en anglès, sinó que ajuden a desenvolupar les habilitats socials i emocionals dels nostres alumnes.
Una manera de promoure el benestar dels nens és fer activitats guiades a l'aire lliure, en el nostre cas, al pati. Això pot ser des de jocs en anglès fins a fer una activitat d'expressió escrita utilitzant la sensació de benestar que ofereix l'aire lliure. A l'aula, la nostra metodologia ensenya l'anglès a través d'activitats lúdiques i didàctiques: cantar, repetir, retallar, enganxar, dibuixar, escriure, comunicar, practicar... Cada pas cap a l'adquisició de l'anglès està acompanyat de tasques que l'alumne sap fer correctament, exercicis que estiren una mica però que estan a l'abast de tots i activitats que promouen la comunicació en anglès.

