Com centre preparador reconegut, gestionem les matriculacions dels exàmens de B2 First (FCE), C1 Advanced (CAE), C2 Proficiency (CPE) i IELTS.
Portem mes de 30 anys preparant i presentant candidats als exàmens de B2 First (FCE) , C1 Advanced (CAE), C2 Proficiency (CPE), i ara per l’examen de IELTS.
El professorat està altament qualificat i és expert en la preparació d’exàmens de Cambridge.
Tots els cursos tenen com a objectiu realitzar l’examen de B2 First, C1 Advanced, C2 Proficiency o IELTS.
Quan un alumne s’està preparant per examinar-se d’un examen de Cambridge, valorem quina convocatòria seria la més adequada per a ell segons l’evolució de les seves notes.
L’alumne rep una atenció personal i el seu rendiment és avaluat pel centre per assegurar bons resultats en l’examen.
Els alumnes tenen al seu servei el préstec de material de recursos, tests de pràctica i suport online.
Els nostres cursos de preparació per als exàmens de Cambridge tenen una durada de 120 hores anuals aproximadament.
A tots aquests alumnes que, per motius laborals, d’estudi, Erasmus o per motius personals, necessiten acreditar que tenen un entremig-alt d’anglès.
Els nivells d’anglès segons la Universitat de Cambridge són 4 i certifiquen el coneixement de l’idioma anglès de persones no natives. Es realitzen diferents tipus d’exàmens segons el nivell aconseguit.
Aquesta taula de nivells és una guia per a l’ensenyament i aprenentatge de les segones i terceres llengües segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MECRL).
A quin nivell optes tu?
Oferim cursos de preparació per als exàmens de B2 First , C1 Advanced , C2 Proficiency i IELTS als matins i vespres.
Les classes dels cursos preparatoris segueixen el calendari escolar de setembre a juny.
Els cursos intensius estan dirigits als candidats a les convocatòries d’exàmens de Cambridge: B2 First i a l’examen de C1 Advanced d’aquest juliol
Cursos intensius de preparació de B2 First:
Dates: del 30 de juny al 26 de juliol
Dies: de dilluns a dijous
Horari matins: cada matí de 9:15 a 11:30h online. A continuació, de 12:00 a 13:30h classe presencial, 2 dies a la setmana.
Horari tardes: cada tarda de 18:00 a 20:15h online. Prèviament, de 16:00 a 17:30h classe presencial, 2 dies a la setmana.
Cursos intensius de preparació de C1 Advanced:
Dates: del 3 de juliol al 27 de juliol
Dies: de dilluns a dijous
Horari matins: cada matí de 9:15 a 11:30h online. A continuació, de 12:00 a 13:30h classe presencial, 2 dies a la setmana.
Horari tardes: cada tarda de 18:00 a 20:15h online. Prèviament, de 16:00 a 17:30h classe presencial, 2 dies a la setmana.S
Examen: Cambridge: B2 First
Data de la convocatòria d’examen: 27 de juliol, 2023
Data límit d’inscripció: 3 de juliol
Taxes d’examen: 195€
Examen: Cambridge: C1 Advanced
Data de la convocatòria d’examen: 28 de juliol
Data límit d’inscripció: 3 de juliol
Taxes d’examen: 211€
PLAÇA de Sant Ramón, 8
08290 – Cerdanyola del Vallès
Emplena el següent formulari amb les teves dades de contacte i la teva consulta i nosaltres ens posarem en contacte amb tu. Recorda indicar una hora a la qual et vagi bé que et localitzem!
Finalidades: Responder a sus solicitudes y remitirle información comercial de nuestros productos y servicios, incluso por correo electrónico. Legitimación: Consentimiento del interesado. Destinatarios: No están previstas cesiones de datos. Derechos: Puede retirar su consentimiento en cualquier momento, así como acceder, rectificar, suprimir sus datos y demás derechos en thames@thames.es. Información Adicional: Puede ampliar la información en el enlace de Aviso Legal.