Si busquem l’èxit a l’aula d’anglès, hem de crear un espai molt cuidat, oferir activitats pautades i variades i crear una rutina en la que cada nen sap que fer i que s’espera d’ell. Un altre factor motivador és portar als nens a donar un pas més endavant del seu coneixement actual per mantenir el seu interès i atenció.


Parlar el mateix idioma que els nens vol dir atraure la seva curiositat amb activitats didàctiques que entretinguin, que siguin accessibles al seu nivell d’anglès i que siguin activitats que requereixin de la seva concentració per ser executades. Podem fer servir llapis de colors, etiquetes, tisores, podem dibuixar, relacionar imatges i paraules, encerclar respostes correctes, completar taules o fer jocs. I, podem cantar, repetir, imitar, treballar en parelles, llegir o escoltar contes. Accedir a la gran varietat de recursos didàctics que tenim, ens permet crear varietat, diversitat i diversió dins l’aula.
El nostre llibre de text és la base sobre la qual treballem adaptant-lo a les necessitats del nostre grup. Si tenim un grup al que li costa una mica, recorrerem a moltes activitats complementàries perquè la classe flueixi. Si el grup trepitja fort, augmentarem les exigències i estirarem una miqueta més per assolir més nivell i major sensació de triomf!


La disposició de les cadires, l’accés al material de classe i l’oportunitat de poder trencar amb la dinàmica de l’aula i sortir al pati, també contribueixen positivament al la bona fluïdesa de la classe. Establir una rutina és també fonamental pels nens. Sempre saben que, al concloure una activitat, diem put the rubbish in the bin, o, raise your hand si volen participar o contestar o al finalitzar la classe, pack up and put your chairs in. És un llenguatge senzill, però tranquil·litzador i forma part de la rutina de cada classe.
Un professor resolutiu sap despertar l’interès dels seus alumnes, mantenir la seva atenció i ensenyar-los anglès.
Vols saber una mica més sobre el nostre equip?: