Pla d’acció per una classe ben orquestrada i eficaç!

De vegades, els pares ens pregunten sobre quina metodologia utilitzem pels nens i adolescents. És una pregunta interesant perquè, lluny d’ “obrir els llibres i fer els exercicis” com antany, la metodologia o l’orquestració de cada classe d’anglès porta a l’alumne des d’un primer impacte lingüístic a una sèrie d’activitats didàctiques que conclouen amb una activitat de consolidació i reflexió.

 

 

Escalfament: Començar la classe amb imatges que trenquen amb els esquemes i que impacten pel seu color i autenticitat és clau si anem a crear interès i emoció sobre el tema i preparar als alumnes per la recepció del nou llenguatge. Una entrada de classe amb explosió ja sigui amb una imatge o amb altres recursos didàctics també ajuda als alumnes a fer la transició des del seu idioma matern a l’anglès!

 

 

 

Presentació: En aquest pas, introduïm el nou material d’ adquisició de vocabulari, activitats de comprensió oral i tasques d’expressió escrita. Podem construir vocabulari nou amb activitats exigents, però divertides que mantenen als alumnes atents i a la expectativa! Llegir ajuda a visualitzar i consolidar el que els alumnes acaben d’aprendre oralment.

 

 

 

Pràctica: Aquí ens enfoquem en l’habilitat dels alumnes d’utilitzar el nou llenguatge de forma independent amb tasques guiades pels més petits i amb un marge de moviment pels més grans.

 

 

 

 

Aplicació: Havent practicat el nou llenguatge, els alumnes ara l’utilitzen en contextos reals a més de personalitzar-lo amb respecte a les seves pròpies vides. Aquesta fase potencia l’habilitat de comunicar-se eficaçment.

 

 

Clausura: Un joc, una activitat en parelles o un repte divertit, aquesta fase de la classe és crucial pels alumnes. No només serveix per reforçar coneixements, sinó que demostra al propi alumne el que acaba d’aprendre i fa que surti de classe amb una sensació de satisfacció per una feina ben feta i amb ganes d’anar a per totes al dia següent!

Vols saber més? https://www.thames.es/cursos-ingles-ninos-8-a-12-anos/

 

 

 

Busca un article
Últimes notícies

Creant confiança en la comunicació

Com definiríem un bon comunicador en anglès? Aquell que té un nivell més alt? No necessàriament! Un bon comunicador utilitza molts recursos i no només lingüístics. Quan volem interactuar amb

Segueix-nos

Últimes notícies

Busca un article
Últimes notícies

Creant confiança en la comunicació

Com definiríem un bon comunicador en anglès? Aquell que té un nivell més alt? No necessàriament! Un bon comunicador utilitza molts recursos i no només lingüístics. Quan volem interactuar amb

Segueix-nos