Mama, avui toca anglès!

Quins són els ingredients d’una classe d’anglès o més bé, d’un espai on els nens puguin gaudir de la seva estància amb nosaltres i aprendre anglès! Els nens han de sentir-se tranquils i estar a l’expectativa de saber quines activitats faran avui dins de l’aula del aula i fora en el pati.

Si volem que un nen respongui positivament, tenim que oferir-li una activitat o una proposta que li atregui, que vegi que pot fer-la amb èxit o una activitat en la que no pugui resistir la temptació de participar! Poden ser imatges atractives, una activitat didàctica o un joc en el que hagin de fer servir o comprendre l’anglès per poder participar. Fins i tot, quan toca copiar de la pissarra, la lletra que utilitzem ha de ser fàcil d’entendre i anar acompanyada d’algun dibuix, sempre que sigui possible!

Una classe d’anglès ha de fluir entre activitat i activitat, ser instructiva i estirar als nens una miqueta més del que ells farien normalment. Tot i que les activitats siguin molt variades, és important també que hi hagi una rutina en la dinàmica de classe. Els nens han d’estar familiaritzats amb els diferents tipus d’exercicis, les expectatives del professor i fins i tot, l’hora que els hi toca sortir al pati. I, per això, tots porten un rellotge intern!

Una classe ben orquestrada té una introducció que marca la temàtica del dia, una part més intensa de feina plena d’activitats didàctiques i un tancament gradual que asseguri la màxima participació, però amb activitats més relaxades. Demanar-los una contrasenya abans de sortir de l’aula invita als nens a trobar una paraula o frase que els ha cridat l’atenció a classe i repetir-la per guanyar el seu pas de sortida! Així, els nens surten satisfets de la seva classe d’anglès i amb ganes de tornar la setmana vinent!

Busca un article
Últimes notícies
Segueix-nos
Busca un article
Últimes notícies
Segueix-nos