
Què fem a la classe d’anglès? O, més ben dit, què no fem! L’aula, el pati, els nostres recursos com a professors i una bona dosi de creativitat són els ingredients perfectes per crear una gran experiència d’aprenentatge en anglès. Els nens són aprenents actius i troben la seva connexió amb l’idioma a través de les múltiples activitats didàctiques i lúdiques que fem a classe.
El nostre primer contacte amb els nens pot ser a través d’una cançó, d’imatges sobre el tema que tractarem, d’un joc al pati o d’una activitat d’imitació. La qüestió és captar l’atenció de l’alumne amb alguna cosa que li agradi i, a partir d’aquí, involucrar-lo en moltes activitats o tasques breus, variades, divertides, al seu abast i curosament orquestrades pel professorat. El nostre objectiu dins de l’aula és crear un entorn de treball fluid i que, d’aquesta manera, els nens es sentin motivats i amb ganes de seguir participant en l’experiència d’aprendre anglès.


Què fem a classe? Escoltem, diem, repetim i llegim. A les llibretes, escrivim, copiem, dibuixem i, al final de la classe, sempre escrivim 10 paraules noves que hem après. Els llibres de text són fantàstics, plens d’imatges, adhesius i activitats com unir paraules, marcar-les amb cercles o quadrats, tatxar-les, subratllar-les i respondre preguntes. A més, gaudim escoltant cançons, cantant i, fins i tot, creant noves estrofes!
Per arrodonir la classe, abans de marxar a casa, fem una fila a la porta i, per guanyar-nos el tiquet per sortir, hem de donar una contrasenya! És a dir, dues paraules que ens han agradat de la lliçó i una frase ben feta. I, així, marxem cap a casa satisfets d’haver après alguna cosa nova i amb ganes de tornar a viure l’experiència de la classe d’anglès i moltes altres activitats divertides!
