Depredadors, preses, trucs de camuflatge, papallones que s’assemblen i granotes verinoses que avisen al depredador afamat amb les seves ratlles de color vermell intens… un fons magnífic per treballar la primera lliçó d’una unitat sobre els Copycat Animals per a nens de 9/10 anys. Amb diferents activitats d’adquisició de vocabulari, anem afegint vocabulari mirant com els cheetah’s black spots act as camouflage, leaf insects imitate the characteristics of leaves to hide from predators y the bright stripes on a frog’s back tell hungry predators that it is poisonous!
Imatges atractives i una lectura curta que incorpora el nou vocabulari serveixen perquè els nens puguin visualitzar i retenir el contingut nou i les paraules dels fascinants Copycat Animals. Un cop presentat l’escenari i un cop llegit un text interessant sobre les curiositats dels depredadors i els trucs de les preses, passem a fixar el nou vocabulari amb una activitat que desafia els nens, però que els manté pendents i atents. Es tracta d’escoltar i repetir paraules primer, i després, fer el mateix amb frases que les continguin. Per exemple: els alumnes escolten: Hide i repeteixen la paraula. A continuació, escolten: Copycat animals hide or trick a hungry predator, i repeteixen la frase.
Totes les activitats didàctiques estan pensades per motivar els nens, fer-los partícips, fixar els coneixements i, el que és més important, estirar-los una mica més amb cada activitat que fem. Ara que els nens han treballat de valent, una fitxa divertida relacionada amb animals depredadors i trucs de camuflatge tanca aquesta primera classe d’adquisició de vocabulari de la unitat sobre Copycat Animals.
Si vols veure altres maneres de motivar als nens a la seva classe d’anglès, les trobaràs aquí: