Ciència, art, naturalesa i tecnologia, temes per els joves del segle 21.

De vegades, quan estic donant una classe d'anglès sobre els anèl·lids que habiten les fumaroles dels abismes marins, la empremta que deixem en el medi ambient o sobre els antropòlegs que es dediquen a estudiar la tecnologia cyborg, veig el privilegi que tenen els joves de poder estudiar aquests temes tan dispars, interessants, tan poc usuals, però tan part del segle 21, en anglès!

Què significa això? Significa que aquests joves alumnes es familiaritzen amb temes de consciència global, tecnologia, salut, art com a forma de reivindicació, etc., en anglès. Incorporen fàcilment paraules al seu vocabulari com ara global awareness, our fingerprint of fun, cyborg anthropologists i public art as a way of making people aware of social or political situations. Els alumnes aprenen i gestionen l'idioma amb relativa facilitat ja que l'enfocament de la classe està en el contingut més que en l'aprenentatge de l'idioma. L'assimilació de l'anglès simplement va de la mà amb el tema en qüestió.

Orquestrar una classe al voltant de Chengdu, el santuari per als pandes de la Xina, obre el debat sobre la protecció dels animals salvatges, com els humans estem destruint l'hàbitat natural dels animals i quines solucions podem trobar. Les activitats de classe inclouen l'exposició de la situació, alguns conceptes de gramàtica per ampliar les formes d'expressar-se, lectures, interacció entre alumnes i activitats de comunicació, i tot en anglès.

La integració del contingut i l'idioma a l'aula, fomenta el bilingüisme oferint als joves un idioma alternatiu per comunicar-se. Quan els nostres alumnes avancen cap al seu futur, la nostra meta com a professors dedicats a l'ensenyament d'anglès és que els joves d'avui es familiaritzin amb els temes del segle 21 i que al mateix temps millorin la seva habilitat per parlar sobre aquests en anglès.

Busca un article
Últimes notícies
Segueix-nos

Últimes notícies

Busca un article
Últimes notícies
Segueix-nos