A Thames realitzem cursos i exàmens de Cambridge
Com centre preparador reconegut, gestionem les matriculacions dels exàmens de First Certificate (FCE), Cambridge Advanced English (CAE), Proficiency (CPE) i IELTS.
– Els exàmens de First Certificate i CAE es poden realitzar en les dependències de Thames The British School.
– Els exàmens de Proficiency i de IELTS es realitzen a Barcelona o Sabadell.
Portem 28 anys preparant i presentant candidats als examens de Cambridge de First Certificate, CAE i Proficiency, i ara per l’examen de IELTS.
El professorat està altament qualificat i és expert en la preparació d’exàmens de Cambridge.
Cursos de preparació per als exàmens de Cambridge
Tots els cursos tenen com a objectiu realitzar l’exàmen de First Certificate, CAE, Proficiency o IELTS.
Quan un alumne s’està preparant per examinar-se d’un examen de Cambridge, valorem quina convocatòria seria la més adequada per a ell segons l’evolució de les seves notes. L’alumne rep una atenció personal i el seu rendiment és avaluat pel centre per assegurar bons resultats en l’examen.
Els alumnes tenen al seu servei el préstec de material de recursos, tests de pràctica i suport online.
Els nostres cursos de preparació per als examens de Cambridge tenen una durada de 120 hores anuals aproximadament.
Mock exams
Els alumnes que es preparen pels exàmens de Cambridge realitzen proves en temps real, mock exams, per avaluar els resultats i decidir si l’alumne està preparat per aprovar l’examen amb nota.
Nivells d’anglès Cambridge
Els nivells d’anglès segons la Universitat de Cambridge són 4 i certifiquen el coneixement de l’idioma anglès de persones no natives. Es realitzen diferents tipus d’exàmens segons el nivell aconseguit.
Aquesta taula de nivells és una guia per a l’ensenyament i aprenentatge de les segones i terceres llengües segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MECRL).
A quin nivell optes tu?
FIRST CERTIFICATE ADVANCED PROFICIENCY IELTS
Horaris dels cursos per a exàmens de Cambridge
Oferim cursos de preparació per als exàmens de First Certificate, CAE, Proficiency i IELTS als matins, tardes i vespres.
Les classes dels cursos preparatoris segueixen el calendari escolar de setembre a juny.
Cursos de preparació a l’estiu
Els cursos preparatoris de First Certificate i CAE al juliol són intensius i tenen una durada de 32 hores. Hi ha cursos als matins i vespres, 2 hores diàries durant 4 setmanes.
Els cursos intensius de juliol preparen als alumnes per a la convocatòria del mateix mes i els cursos estan programats fins al dia anterior a l’examen de Cambridge.
Curs escolar
Thames inicia els seus cursos de preparació pels exàmens de Cambridge avanci de les dates d’inici dels instituts.
Curs escolar Thames: 4 de setembre al 22 de juny
Vacances de Nadal: 23 de desembre al 7 de gener
Vacances de Setmana Santa: 24 març al 2 d’abril
Cursos intensius de juliol: FCE 3 de juliol al 26 de juliol / CAE 26 juny al 19 juliol
Contacta amb nosaltres si desitges que t’ampliem la informació
thames@thames.es
Tel: 93 692 94 03